Pikselomania – Automatyka Biurowa – Mszana, Katowice

Nasza oferta

Pełna gama produktów i usług

Szeroka gama produktów na najwyższym poziomie technologicznym oraz charakteryzująca się funkcjonalnością, prostą obsługą i niezawodnością. Profesjonalne usługi serwisowe i outsourcing IT.

Urządzenia drukujące
  • Drukarki / Urządzenia MFP
  • Kserokopiarki
  • Plotery
  • Oryginalne i alternatywne


Urządzenia skanujące
Systemy obiegu dokumentów
Komputery / Produkty IT
  • Stacje robocze / Notebooki
  • Oprogramowanie
  • Serwery
  • Urządzenia sieciowe
Urządzenia Audio / Video
  • Projektory
  • Tablice interaktywne
  • Monitory wielkoformatowe
  • Systemy wideokonferencyjne
Urządzenia biurowe
  • Niszczarki
  • Laminatory
  • Bindownice
Serwis urządzeń biurowych
  • Autoryzowany punkt serwisowy
  • Wyspecjalizowany dział IT
Potrzebujesz naszej pomocy w doborze oferty?
Skontaktuj się z nami
Kontakt
Urządzenia drukujące
  • Drukarki / Urządzenia MFP
  • Kserokopiarki
  • Plotery
Materiały eksploatacyjne
Artykuły biurowe
  • Oryginalne i alternatywne
Urządzenia skanujące
Systemy obiegu dokumentów
Komputery / Produkty IT
  • Stacja robocze / Notebooki
  • Oprogramowanie
  • Serwery
  • Urządzenia sieciowe
Urządzenia Audio / Video
  • Projektory
  • Tablice interaktywne
  • Monitory wielkoformatowe
  • Systemy wideokonferencyjne
Urządzenia biurowe
  • Niszczarki
  • Laminatory
  • Bindownice
Serwis urządzeń biurowych
  • Autoryzowany punkt serwisowy
Outsourcing IT
  • Wyspecjalizowany dział IT
Dzierżawa urządzeń
Outsourcing środowiska druku

Obsługa informatyczna

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my"
Henry Ford
Założyciel Ford Motor Company

Nasza oferta skierowana jest do firm, przedsiębiorstw, instytucji dla których utrzymanie działu informatycznego jest często zbyt kosztowne lub nieefektywne. Poprzez naszą ofertę możecie Państwo zredukować koszty, unowocześnić oraz rozbudować infrastrukturę sprzętową i systemową. Zapewniamy wsparcie użytkownikom, zarządzamy sieciami, sprzętem IT, oprogramowaniem, utrzymując w ciągłej aktywności system informatyczny.

Obsługa informatyczna

Selektywna

Jej zadaniem jest bieżąca pomoc firmie w wyznaczonym zadaniu. Każdorazowe zadanie rozliczane jest osobno.

Pełna

Polega na całkowitym przejęciu zadań działu informatycznego. Rozliczane jest abonamentowe.

Selektywna

Polega na bieżącej pomocy klientowi w wyznaczonym zadaniu informatycznym. Każde zlecenie rozliczane jest osobno.

Pełna

Polega na całkowitym przejęciu zadań działu informatycznego. Obsługa rozliczana jest w ramach abonamentu.

Zapewniamy:

Ciągłość pracy

Skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia

Bezpieczeństwo danych

Kompetentne doradztwo w obszarze IT

Wysoką dostępność usług

Pomoc zdalną lub z dojazdem w zależności od potrzeb klienta

Indywidualny system obsługi zgłoszeń serwisowych

Możliwość dostępu do archiwum zgłoszeń

69%

"firm nie posiada odpowiedniego poizomu wiedzy i umiejętności IT, aby właściwie realizować swoje cele biznesowe"

45%

"menadżerów w Polsce deklaruje korzystanie ze wsparcia zewnętrznych firm informatycznych lub wynajmu kadry inżynierskiej"

Dlaczego outsourcing IT?

1

Niższe koszty

2

Wysoka jakość usług

3

Brak potrzeby tworzenia własnych zasobów

4

Gwarancja jakości i bezpieczeństwa

5

Okresowy przegląd sprzętu

6

Kontrola kosztów

7

Odciążenie innych działów np. zaopatrzenia

8

Sprzęt zastępczy na czas awarii

Przykładowy zakres usług

Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych będących w posiadaniu klienta. Serwis oraz zapewnienie prawidłowej pracy oprogramowania na stacjach roboczych

Świadczenie usług doradczych poprzez udział w pracach związanych z zakupem sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Wsparcie w obsłudze sprzętu oraz oprogramowania

Relokacje sprzętu IT klienta

Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci teleinformatycznej

Ewidencja i zarządzanie licencjami oraz oprogramowaniem (oprogramowanie systemowe i antywirusowe)

Zarządzanie zasilaczami awaryjnymi UPS znajdującymi się w posiadaniu klienta

Instalacja lub pomoc w instalacji każdego nowego oprogramowania

Diagnostyka i serwis

Dostarczanie sprzętu do serwisu producenta,procesowanie naprawy lub wymiany sprzętu

Nadzór nad kontami pocztowymi

Prowadzenie ewidencji sprzętu IT

Doradztwo techniczne i pomoc w planowaniu rozwoju systemów informatycznych zgodnie z potrzebami klineta oraz tendencjami na rynku

Pakiet MEDIUM

1100 zł netto / miesiąc
  • Ilość godzin u klienta: 10 h
  • Ilość godzin zdalnie: 6 h
  • Czas reakcji: do 4 h
  • Komputery: do 25
  • Cena godziny pomocy zdalnej:80 zł netto
  • Cena godziny pomocy u klienta: 120 zł netto

Pakiet LARGE

1 600 zł netto / miesiąc
  • Ilość godzin u klienta: 15 h
  • Ilość godzin zdalnie: 8 h
  • Czas reakcji: do 5h
  • Komputery: > 25
  • Cena godziny pomocy zdalnej: 65 zł netto
  • Cena godziny pomocy u klienta: 110 zł netto
Masz pytania odnośnie oferty obsługi IT?
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

32 307 09 09
Close Menu
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial